skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ENGINE"
- 781.135 -
- karburátor sedr 136
- rozdělovač p. Urbi
- svíčky Brisk D17YC
- oil (castrol magnatech 10W-40)
- výfukové potrubí 2-1 s příčně uloženým tlumičem
PŘEDNÍ NÁPRAVA
hřebenové řízení
stabilizátor 19mm p.Svozil
přitvrzené tlumiče p.Kúrka
závodní okruhové pružiny SpeedPRO
ZADNÍ NÁPRAVA
kyvná náprava
nové silentbloky podélných ramen
pružiny seříznuté o 1 závit
přitvrzené tlumiče p.Kúrka
PNEU
Michelin energy 165/70 R13
PROVOZNÍ KAPALINY
- chladící směs (G 48 + des. voda)
- brzdová kapalina DOT4
- převodový olej PP80
DOTAZY A VEŠKERÁ KOMUNIKACE přes [SZ]
NEED FOR SPEED[1986] - komentáře:
-> ŠKODA 120 GLS: stačí udělat redukci
-> Vitek: zbytečný, rovnou koupit dnešní univerzální zásuvku a hotovo
-> ŠKODA 120 GLS: na to jsem si udělal redukci
-> ŠKODA 120 GLS: a kdy už budou fotky nového motoru,podvozku..? Už sem nedočkavý.
-> Vitek: měl, ale ta byla k ničemu, protože se to ní nedal zapojit žádný spotřebič
-> ŠKODA 120 GLS: A tys tam neměl origo zásuvku?
-> dakar.cz 23.02.12 19:41:05: tak potom tam mas 1,9TDi! ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Mně přijde taky přijde lepší varianta 3,9 špajzka a k tomu navíc nějaký šlupky (nee balony 165/70), aby to mělo trochu tah, a přitom to na 5ku jelo kulturně v ještě rozumných otáčkách.
-> minno: hej fakt nekecám,normálně mi to jede kilo na 2tisíce. A přitom mi to žere 2-3 litry. A když tomu pak přidám,tak úplně v pohodě se to rozjede na 190. A v tom autě o tom ani nevíš..
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> dakar.cz: tak zas aby si šiel 100 pri 2000 otáčkach to by si musel mať gumy 165/100 ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Dušan: taky mám ten stejný názor,že na 136 je už ten převod 4.22 fakt málo. Na akceleraci asi dobré,ale pořád řadíš a pořád to máš moc vytočené.. Těch 3.9 je tak akorát,s autem to hýbe pěkně a na delší trasy dáš za 5 a jedeš 100 při 2tisíc. A když potřebuješ není problém přidat a zrychlit,ten motor si s tím v pohodě poradí..
-> Dušan: tento istý pocit mám aj ja a to mám len 120 motor
Ale teraz v zime nie, ale v lete a pri trochu menších kolesách je to ideálne.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> ŠKODA 120 GLS: ja nevim, ale ten motor uz ma o tolik vetsi tah, ze mu 3,9 problem nedela spis naopak to jede paradne na 2ku coz se 4,22 je bida
MOLSO 23.02.12 10:42:17 napsal:
→ minno: takze zbytocne minuta kilowatthodina elektriky pri
rezani bruskou ?![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
vole videl si to video??? sak on minul minimalne 4kWh!!!![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
→ minno: takze zbytocne minuta kilowatthodina elektriky pri
rezani bruskou ?
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
vole videl si to video??? sak on minul minimalne 4kWh!!!
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> haso: ty žluté okruhové co tam maj za 1500.-
-> haso: délka pružiny bez udání tuhosti je nic neříkající![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> minno: ja som nahodil tie 220ky pruziny zo speedpra a aj tak si myslim ze to moc nekleslo ked ma clovek obute balony or34 ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)